Juridische hulp nodig? Neem contact met ons op.

Mijn dossier.

Een zaak van lange adem

In sommige zaken hebben cliënten een erg lange adem en heel veel geduld nodig. Dit speelt regelmatig bij medische aansprakelijkheidszaken. De verzekeraar houdt de boot vaak (tegen beter weten in) af en wil geen aansprakelijkheid erkennen. Daarmee wordt het een slachtoffer erg lastig gemaakt. Wanneer het slachtoffer zijn gelijk wil halen, dan moeten er kosten worden gemaakt voor bijvoorbeeld medische expertises. Zolang de aansprakelijkheid niet vaststaat, moeten die kosten uit eigen zak worden voorgeschoten. Dat kan helaas niet iedereen opbrengen, waardoor soms cliënten het er maar bij laten zitten.

Eindelijk erkenning

Recent is in een zaak, waarbij het slachtoffer door Wolthers Jagersma Letselschade Advocaten is bijgestaan, na ruim zeven lange onzekere jaren eindelijk door de verzekeraar erkend dat er tijdens en rond de operatieve ingreep fouten zijn gemaakt. Het ging in dit geval om een jong meisje dat door een operatie een dwarslaesie heeft opgelopen en daardoor blijvend invalide is geraakt.  Alhoewel hier een procedure en meerdere onderzoeken door deskundigen voor nodig zijn geweest, krijgt dit slachtoffer nu eindelijk waar ze recht op heeft. Nu pas kan begonnen worden met het vaststellen van de omvang van de schade, die zeer aanzienlijk is. Gelukkig is zijzelf én ons kantoor altijd in een goede afloop blijven geloven!


klant aan het woord

  • Wat valt er allemaal onder letselschade en hoe krijg je waar je recht op hebt.

    Joyce (19), student

  • Blij dat ik tijdig advies heb ingewonnen.
    Zo hoefde ik niet alleen met de verzekeraar om tafel.

    Monique (55), verpleegkundige

  • De verzekeraar wilde mijn schade afkopen met 15.000 Euro.
    En ik maar denken dat dat redelijk was...

    Arjan (28), ondernemer

Blijf op de hoogte en meld je aan voor onze nieuwsbrief

sitemap | contact | privacy | hoger in Google dotsolutions